A GREAAAAT DAY!

Alltså åh, har haft en sån underbar dag hittills! Först en pw och sen gick jag ju ner på stan. Har kommit på att de är verkligen det bästa jag vet att gå runt på stan helt ensam! Bara gå o titta vart man vill, inte behöva vänta på någon. Och speciellt idag när jag inte har någon tid att passa dessutom. De är typ terapi för mig. Så sjukt mysigt! Nog för att de är väldigt mysigt att gå på stan med Kevin också ibland men han blir så otålig när jag bara går runt och tittar och "aaaldrig" köper något. Idag iaf kände jag mig värd att shoppa loss lite med tanke på att jag jobbat tills jag nästan stupat på sista tiden. De blev lite inredningsgrejer och skönhetsprodukter! Även ett MAC puder! Så nöjd. Men än är jag inte klar, gick bara hem för att lämna påsarna, slänga in tvätt och ta en liten paus. Ska snart gå ner och köpa ett par skor som jag lagt undan. Apropå skor!! Har hittat en butik som säljer Jeffrey Campbell skor här! Farligt! Tur för plånboken och otur för mig att de inte fanns min storlek. 

Nä! Dags att gå nästa vända. Måste handla mat också. Hörs sen!

Gammal bild ifrån napa, jag och min fina vän som kommer hit andra helgen i oktober! Såååå glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0