DET GÖR INTE ONT, SÅ LÄNGE DU ÄR MED MIG

Idag innan jobbet gick jag runt på stan ett bra tag och tittade och shoppade lite också. Köpte hörlurar, då mina försvunnit(?), en stor mysig halsduk och sen köpte jag klackskor också. Ett par helt vanliga pumps. Kan bli så att jag lämnar tillbaka dem dock, måste bara gå runt lite med dem så jag vet om dem gör ont eller inte. Hämtade också ut min klänning, den var verkligen jättefin men så kort i rumpan.. :( Kommer knappt kunna böja mig framåt alls med den. Men kan bli så att jag kör på den ändå. Om jag inte hittar nån bättre men de lär ju inte hända..

Minst sagt en sjukt lugn dag på jobbet. Inte ett skvatt att göra! Typ. Jobbat 12 dagar i rad nu. Lite trött, ja. Så nu ska jag sova. Vill egentligen titta på greys innan, bara för att få min lilla egentid. Men då blir jag trött imorgon. Ett avsnitt får de bli!

Förresten så pratade jag av mig rejält med min fina Louise idag. De var längesen. Saknar dig. Saknar alla där hemma just nu.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0