GOOD TIMES

Hejhallååå. De jag inte kunde skriva om förut var en 2 dagarskryssning som jag hade planerat för mig och kev! Han har fyllt 23 så han fick det och lite andra saker i födelsedagspresent. Har inte haft så mysigt på så länge alltså. Mysigaste hytten och skönaste sängen. Och så sjuuukt bra shopping i Köpenhamn! Fan, kevin var tvungen att slita ut mig från butikerna. Fick med mig massor hem iaf! Nu blir de dock shopstop för ett tag. O leva som en partysvensk. Men myset fortsätter i vanlig ordning!

Nu ringde dem och frågade om jag kunde jobba också. Självklart. 13-21 står på schemat! Det blir fint. Bara o kriga. Nu ska jag gå och äta mat o sen måste jag till jobbet och hämta jobbkläder innan jag börjar jobba, då jag ska jobba på city idag och inte Karl Johan :)

Några av grejerna jag fick med mig hem. Kängorna fick jag för endast 299:-, kap?


Kommentarer
Postat av: Annsing

Dom ringde till dig!!!! Varför kan dom ringa men jag kan inte ringa till dig??

2013-09-03 @ 18:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0