LEV VARJE DAG SOM OM IMORGON VORE DEN SISTA

Älskade älskade familj. Finns då inga jag älskar så högt eller vill så väl som för min älskade familj. Min fina mormor som är så stark och alltid orkar för min fina morfar när han har dagar som inte han orkar på. Ni båda är så otroligt starka och jag önskar jag fick träffa er och ge er båda stora styrkekramar.
För att inte tala om min mamma som alltid har funnits där för mig vad de än gäller. Villkorslös kärlek till 110%. Saknar dig väldigt väldigt väldigt mycket just nu. Styrkekramar från dig hjälper då ALLTID.
Och mina bröder Chrille och Daniel.. Ni är bäst. Har alltid lika roligt med er och vet alltid vart jag har er. Och jag önskar er all lycka i världen med era familjer.
Skulle kunna skriva all night long men de skulle ta ett tag. Anyway. Tror ni vet vilka ni är. En stor fet puss till er!

Och till er alla som läser, glöm inte att ta vara på tiden med nära och kära. Ta ingen för givet. Ta hand om varandra, visa kärlek, skratta och le och what so ever. Lev livet varje dag som om imorgon vore den sista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0