MUFFINS AND HARD WORK

Då har man lagat 20 muffins bara för att! Tycker egentligen inte ens om chokladmuffins så speciellt mycket men jag älskar att baka dem! Blir tillfredsställd på nå vis :) Kvalitetstid!

Nu ligger jag i soffan och ska snart gå till jobbet. Klantigt av mig att lägga mig i soffan.. Blev trött o hängig nu. Blir en redbull på väg till jobbet sen! O lite house musik på de så är jag nog pigg igen :)

Godnatt på er alla som snart ska krypa ner i sängen o sova.. Ni kan ju skänka en tanke till mig sen om ni vaknar o tittar på klockan o den är 03.00 inatt. Då har jag 3 timmar kvar tills jag får sova! Fyfän, undrar när jag ska vänja mig med att jobba natt egentligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0