AT THE AIRPORT

Godmorgon från Bangkok! Sitter på flygplatsen och koser oss i väntan på flyget. Precis tryckt i oss Burger king vilket har blivit till något utav en flygplatsvana haha. Så jävla gott. 

Anyway. Har bränt sönder axlar och bröst så det gjorde SÅ JÄVLA ont att ha på sig ryggsäcken imorse när jag bara hade linne på mig. Kevin skrattade lagom mycket åt mig när jag typ grät i hissen imorse. Haha. Så tog en av hans stora t-shirtar o satte på mig så gjorde de inte lika ont längre!

Vi är lite jetlaged fortfarande så vaknar typ av automatik vid 6. Så mysigt att vakna så tidigt o gå ut i morgonsolen helt morgonpigg! Önskar verkligen de var så hela tiden. Är tyvärr världens morgontröttaste människa.

Nä nu ska jag gå på jakt efter en riktigt aftersun för de känns som att de brinner på mina axlar...



Dålig bild men syns ju lite hur bränd jag är .. AJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0