DONT EVEN KNOW WHAT DAY IT IS

Nä, vet inte ens vad de är för dag. Så sjukt skönt att slippa bry sig. 

Jag o kevsor har precis varit iväg o bokat en liten utflykt tills imorgon! Båten går 9.30 och tar oss runt på olika fina snorklingställen samt stannar på de andra gili öarna! Egentligen är jag inte mycket för snorkling, speciellt inte när man får in vatten i cyklopet, får kallsup o så ska man fixa de på ett ställe där man inte bottnar samtidigt som man hostar ihjäl sig haha. Men Kevin ville verkligen så gör de för hans skull! Jag får väl helt enkelt lära mig göra allt på rätt sätt istället. 

Ikväll har vi iaf ätit på en matmarknad. Sjukt billigt o riktigt gott! Dit kommer vi gå igen.

Lite pics från dagen




Killen har samma färg som lokalbefolkningen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0