EN DAG PÅ JOBBET

Haloooo. Kastade mig nyss på sängen efter ett riktigt osvettigt pass på jobbet. Sjukt lite folk? Vart är ni alla goa norskar? Påskferie eller??

Hade ett bord på 22 svenska fotbollsgrabbar, var så lugnt på jobbet så vi pimpade deras bord lite. Kul var det och killarna var så nöjda så. 

Annars så vaknade jag vid 11 imorse och gick upp o städade lägenheten. Efter det drog jag med lillebror Joppe på stan. Hittade en ryggsäck som jag förmodligen ska köpa o ha nu till Bali! Åker på onsdag. Förstår knappt att jag ska åka ännu..

Nu ska jag sova faktiskt. Ska träna innan jobb imorgon och efter jobb är det fest! Wiho

Här är lite bilder från en dag på jobbet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0