UPDATE FRÅN BANGKOK

Godkväll ifrån Bangkok! 

Tänkte jag skulle försöka  blogga lite när jag är här borta för jag vet att min kära mamma och mormor tycker det är kul o läsa om vad vi gör här borta. Idag har varit en sjukt sjukt lång dag. Kom fram till Bangkok 12 på natten svensk tid och 6 på morgonen thailändsk tid. Alltså hade vi en hel ny dag framför oss när vi kom fram, och då var ju kroppen beredd på att få gå och sova liksom. Så ni kan ju tänka er hur trötta vi var när vi tog en eftermiddagsnap vid 3.. Så trötta så jag hade konversationer med Kevin som pratade i sömnen. Haha. Anyway! Flygresan gick sjukt bra, så satans bra service! Thai Air får 10 av 10 toasters. Efter många om och men i ett jäkligt skitigt och rörigt Bangkok så hittade vi hotellet. Då var vi lagom trötta, hungriga och irriterade båda två så vi kasta oss i poolen på en gång och blev kvar i ett par timmar. FAN vad solen tog! Brände mig på baksidan o i fejan. Måste smörja in mig mera imorgon.. Nu ligger vi här och klockan är halv tio och mina ögon slocknar vilken sekund som helst! Såå trött. Ska ladda batterierna nu så jag är pigg imorgon. Peace N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0