LONG TIME, NO SEE

Hej alla vänner! Long time no see. 
Haft fullt upp med att ha en awesome helg i Eskilstuna. Så kul att träffa alla igen! Igår var vi tjejer på pitchers och åt o drack lite drinkar, jag åt mozzarellasticks. Mycket godare än våra på Fridays. De andra åt kött, såg sjukt mumsigt ut. Innan det var jag hemma i Kjula med mina bröder och deras barn. Så mysigt och gott med mammas stek! 

På kvällen blev de nån slags utgång på de nya stället trädgårn, tyckte de sög. Så drog hem istället. Min bror var världens bästa och skjutsade hem mig också. King!

Nu sitter jag på tåget till Stockholm, är så sjukt jävla hungrig så ska trycka i mig sushi eller typ, Burger king när jag kommer fram. Sen går inte mitt tåg till Oslo förens 15.25 så ska gå en sväng på stan i Stockholm innan. Så sugen på att köpa ett par Urban Project kängor!

Nä, nu ska jag sova eller nåt så tiden går fortare. Återigen, är såå jävla hungrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0