MORNING

Emma o Linda kom över igår när jag blev lite väl rastlös. Så läskigt att vara ensam hemma också. Såå vi drack lite vin o snackade, sen gick vi till fab, tog en öl o blev ett större gäng. O gick sedan till Johns o partajade lite smått. Hade riktigt kul o sedan fick jag nog o gick hem i regnet! Bäddade rent sängen när jag kom hem och somnade fruktansvärt skönt!

Kevin har jobbat natt, kom hem 8 imorse o hade till o med ställt klockan på 12 för att vi skulle hinna umgås lite innan jag börjar jobba klockan 14. Haha han är ju för söt. Han är dock knappt människa när han vaknar på morgonen så stängde av hans alarm o lät honom sova istället. Nu ska jag snart gå upp och äta något. Har verkligen ingenting hemma så måste gå o handla något. Är sugen på mammas scones. Ingen gör scones som hon gör, bästa mami <3

Hallaaah selfie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0