VALENTINES

Hej vänner! Igår var en bra dag och en lite dålig också. Den var bra för att vi fick biljetter till tomorrowland(!!!!!). Sinnes. Sen blev den dålig ett tag för jag kände mig typ svimfärdig. Plus att jag fick höra dåliga nyheter från Sverige. Livet är orättvist o så är det.

Sen när jag kom hem blev humöret bättre igen, då jag möts av min fina andra halva 20 rosor, en escada parfym, redbull, choklad o ett jätte fint kort med massa fina ord i. Plus massa tända ljus i hela rummet. Han kan han. 

Har varit utan varmvatten i ett tag nu, så har inte kunnat duscha ens. Men idag var de tillbaka så startade allahjärtans dag med en lång varmdusch med gutten min. Så mys. Nu ligger jag i sängen igen o fryyyyser röven av mig. Iskallt i lägenheten minst sagt. 

Ska till jobbet nu o jobba mellan 14-21. Tydligen pyntat restaurangen med hjärtballonger överallt. Niceeee
Nu är de frukost innan jobb. Pusshaj







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0