BAM

SatsEnergy imorse då. Sats helt klart jobbigaste pass, av dem jag testat. Med bästa instruktören, skriker, peppar och bara är allmänt awesome. Riktigt skönt att ha de passet avklarat i alla fall. Efter det gick jag och handlade mat, förvånas ju varje gång över hur dyrt det är.. Inte ok. 

Anyway, sen gjorde jag en MAGISK carbonara. Duschade och tog en runda på stan. Behövde köpa lite nödvändigheter som tops, toffsar och spray till mina uggs. Och nuu ligger jag i soffan igen. Sjukt trött, längtar tills jag jobbat klart ikväll o får gå hem o titta på paradise med mina killar här hemma! 

Imorgon jobbar jag AM på min, återigen, egentliga lediga dag! O sen drar jag till sverigeeee. Nu ska jag sminka mig och snart gå mot jobbet.

Ser inte alls gott ut men ack så gott det var. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0