MORNING

Godmorgon godmoorgon! Vaknade upp med ett FÖR jobbigt shoppingsug. Är just nu mitt upp i ett pengasparande, eller ja de är jag väl alltid, men sparar både dricks och använder inte kortet. Minns knappt sist jag shoppade. Eller jo, de var mina träningsskor men det var sjukt nödvändigt. De är tur att allt är stängt idag så jag inte kan gå ut o göra av med pengar i alla fall. Hoppas att jag blivit av med suget imorgon för då är jag ledig o då finns de alltid risk för att göra av med cashen. 

Godis har jag inte heller ätit på FÖR länge så ska försöka få med mig kevva till gotteslottet när han har vaknat. Låg också o funderade lite på om jag skulle göra scones! Kan ju vara de godaste. 

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0