MONDAY

Nu blir mamma glad när bloggen är uppdaterad igen, hehe.

Ligger i sängen och filosoferar. Finns inte mycket skönare än att komma hem till en bäddad säng, krypa ned o bara koppla av. Pilla på mobilen lite osv, så mys.

Idag har jag sovit och jobbat. Himla bra dag på jobbet men passet gick såå långsamt.. Men de var det värt. Var lite småsliten efter gårdagen då vi firade lite midsommar igen. Firade ju inte så mycket på den riktiga midsommaren så igår gick vi till lawo och där var de riktigt firande! Midsommarmat, nubbe, blomkransar, folk dansade på borden till sommartider, midsommarstång.. Hela kittet! Så lyckat.

Nu däremot så ska jag sova! Imorgon är de jobb igen, men innan det ska jag ut o röra på fläsket, handla lite mat, och sätta in sparade drickspengar på kontot. Har lite att checka av imorgon faktiskt så behöver min sömn. 

Här är lite bilder från gårdagen





Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev jätte glad av att se att du bloggat❤️❤️❤️

2014-06-24 @ 18:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0