BEHÖVER EN DOS AV LIVET

Godkväll. Jobbat 13-21 idag, gick väldigt fort faktiskt. Skönt det. Efter jobbet satt jag kvar ett tag på jobbet o softade bara. Typ för seg för att röra på mig. 

Krigade mig i vartfall hem i kylan till slut. O nu hamnade jag i sängen på en gång. Är lite småhungrig. Hade ätardag igår, Kevin bjöd mig på middag och sen gick vi o köpte godis efter det! Fan vilken myskväll vi hade nu när jag tänker efter. Iaf, jävlar vad jag åt. Fortfarande illamående typ. Men samtidigt hungrig. Måste gå o göra en macka eller liknande alltså. Mat är fan livet <3 

En annan sak jag VERKLIGEN behöver är semester. Behöver komma iväg o få njuta till 100 av livet med min andra halva. Äta ananas på stranden. Ha sand mellan tårna. Dricka paraplydrinkar. Känna värmen mot ansiktet varje gång man är utomhus. Behöver en dos av livet med andra ord!

Nej nu ska jag ta något o äta, sen sova. Träning 11.00. Trevligt. Nattiiiiiiii





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0