FRIDAY

Här dammar de som vanligt. Hinner inte med så mycket annat än att träna, äta, jobba och sova! Ikväll blir det jobb mellan 17-01 och imorgon däremot så går tåget till Eskilstuna klockan 07.30. Bam!! Så skoj. Ska hem o fixa pass till Bali osv. Hälsa på familj o vänner. Slinga håret också. Åker hem på måndag eftermiddag redan så de blir verkligen en snabbvisit. Får se hur jag ska hinna med allt! Ska nog lösa sig. 

Idag var det iaf Shape 11.00 med bästa Emma. Förstår inte hur jag ska klara mig utan henne här, hon ska flytta till Stockholm den lilla rackaren. När jag kom hem var jag helt ensam hemma, vilket inte händer speciellt ofta.. Så la mig i soffan, åt rester från igår och tittade på topmodel! Mys kvalitetstid. Nu ska jag sminka mig och gå lite snabbt genom stan innan jobbet. Så får jag ny energi, haha. 

Puss
Sjuk fruktsallad jag Vickan och Emma gjorde här om dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0