SKRYTER LITE

God aftoooon! Ska alldeles strax sova, har jobbat om ikväll så är egentligen helt slut. Riktigt grym kväll på jobbet, dom kvällarna kommer inte ofta men när dom väl gör de så kan man ju inte annat än o njuta! Så nu är jag snart redo att kicka igång nästa pass. Lite sömn bara sen jobbar jag 13-21 imorgon. Host är jag också. Blä. Får hoppas tiden går fort! Ligger o funderar på om jag ska ta en promenad innan jobbet imorgon. Det vore ju skönt! 

Måste faktiskt få säga o skryta lite att jag blivit mycket bättre med kost och träning nu för tiden. Sprang 5 km idag på bandet vilket jag inte gjort på år.... Äter nyttigt, har matlåda på jobbet, inte småäter sötsaker osv. Och så de bästa. Dricker inte Cola på jobbet längre. Vi får nämligen dricka hur mycket Cola vi vill på jobbet, helt gratis. Så har blivit liiite fast i det, snabb energi liksom. Men så de har jag inte gjort på ett bra tag nu! *stolt* haha.

På söndag har jag ätardag, så då ska jag o Kevin kanske ut o äta, sen äta godis o mysa hela kvällen. Awesome!! Nu måste jag sova. Vill vakna utvilad osv. Tack o hej! 

Btw 19 dagar kvar till BALIIIIIIH







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0