FYFÄN

Betyg på att vara sjuk på semestern? -100. 
Har haft ont i halsen i några dagar nu men mer än så har de inte varit så har endå mått okej liksom. Idag har vi varit på stranden mellan 10-15, under den tiden blev de bara värre o värre med både nästäppa och hosta. Gick sedan o la oss vid poolen en timme, spelade yatzy osv. Då dog orken.. Mitt under spelet kände jag bara att jag behövde lägga mig ner. Så vid fyra gick vi upp till rummet o la mig i sängen direkt.. Kevin kliade mig på ryggen o jag däckade i en timme efter många om o men. Lite svårt att sova när hotellet bygger utanför. Hamrar/svetsar/borrar gör dom hela dagarna. Startade halv 8 imorse så de gjorde ju inte saken bättre direkt.. Ska förmodligen byta hotell snart. Orkar inte vakna av att någon går loss med hammare o spik varje morgon. 

Nu vaknade jag iaf men känner mig fortfarande hängig. Kevin sa nyss att han kan gå o köpa mat till rummet... Tackade nej men börjar överväga det nu. Måste bara ta mig till duschen så kanske de känns bättre sen.. Blä. Tycker jag synd om mig själv? Ja.

Stranden var fin idag i alla fall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0