HIGH ON LIFE

Godmorgon Sweden! Redan pratat med mamma i telefon eftersom hon gick upp för länge länge sen, saknar henne! Saknar Kjula och min släkt massor också. Åker hem o hälsar på så fort jag bara kan sen. 

Har för övrigt precis tagit en surfarlektion med kevva! Skulle göra de tillsammans med ett annat svenskt par som vi träffat här, men dem dök aldrig upp. Vi hade lika kul för det! :-) Var faktiskt lite nervös innan! Tycker egentligen inte om vågorna när dem är så stora/starka så man tappar kontrollen typ. Men det gick bra! Kom upp på första försöket *stolt*, o kunde åka massor efter de med, så jag hade sjukt kul!! Kevin är lite sur just nu för att de inte gick så bra för honom.. Hade säkert varit lika sur jag om de var tvärtom. Men istället är jag på sjukt bra humör! Måste bara göra lilla grisen glad också så kommer detta bli en riktigt fin kväll. 

Imorgon eller övermorgon ska vi åka till ett vattenland i närheten! Skoooojigt värre. Nu är jag hungrig, så ska gå o krubba! Lateeeer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0