HUNGRIG

Fan vad kroppen blir ledsen när den inte får mat alltså. Idag åt vi frulle, gick och surfade vid 14 o sedan åt vi 2 cheeseburgare på McDonalds vid 5. Sen blev de ingen mer mat. De var inte planerat att de skulle bli så men hittade bara inget bra ställe o orkade inte gå längre för att leta.. Jag höll på att dö av trötthet/hunger medans de var helt lugnt för Kevin. De var nog bra att de var lugnt för en av oss iaf, för mitt humör är i botten när jag inte fått mat. Så de var bra att Kevin kunde hålla upp stämningen iaf. Fick till slut bli en chipspåse till middag o nu ligger jag här o ska sova. Dödstrött... Längtar redan till frukosten imorgon! Nomnom

Och så är det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0