MORNING

Vaknade innan tio idag vilket typ aldrig händer! Borde egentligen somna om lite så jag orkar jobba ikväll. Somnade endå rätt sent igår! Anyways. Fick gå hem tidigare från jobbet igår för att de var så satans lugnt! Så satte mig och drack en sinnesdrink och åt lite mat efter jobbet. Lär säkert vara lika lugnt ikväll. Hoppas inte, vill tjäna pengar. Haha.

Annars har jag tänkt röra på mig lite idag också. En liten löprunda kanske. Sen vill jag ha chokladmuffins. Sjuka cravings på choklad. That kind of week. Så less på att de är soligt hemma i Sverige och dåligt väder här.. Måste jobba på brännan!! Får väl besöka solarieöarna. Later! 

Morgonmys på Nusa Lembongan. Blundar för hur mycket jag längtar tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0