OSLOVE

Godmorgon! Har precis vaknat upp efter en magisk sömn. Sover så fruktansvärt bra i vår säng, men så har de alltid varit. Bara att man sover extra skönt efter att ha sovit på hårda hotellsängar i en månad! 

17e maj var en helt fantastisk dag alltså, längtar redan tills nästa år. Började i alla fall med frukost på jobbet, innan jobbet, på morgonen. Gott var det men jag var lite nervös för hur de skulle gå att jobba så kunde inte riktigt njuta av maten. Jobbet gick iaf bra, tog väl typ 15 minuter och sen var man tillbaka på banan igen! Efter jobbet var de planerat att vi skulle ha en fet förfest hemma hos oss, vilket vi hade också. Riktigt kul, något spårad kväll efter det men fortfarande galet kul att vara hemma o festa med alla igen. Speciellt Emma som var på besök också, så kul! O så igår, dagen efter, skulle stackars jag jobba 12.00. Gick ju bra men fan vad tungt det var. På kvällen var man för bakis för att ens kunna stå upp. Åt en bananasplit på olearys med familjen och sen gick vi hem o sov. 

Idag är jag ledig. Vill egentligen jobba men gör jag det så blir det en såndär lång vecka med för många pass på. Måste lära mig att behärska mig lite, annars tröttnar jag bara på jobbet o de får inte ske. Måste också gå o handla mat, samt laga mat, städa, tvätta och gå och träna. Alltså måste jag komma in i rutiner igen. 

Nu ska jag sätta på lite greys anatomy o bara njuta av den höga mysfaktorn typ.

Bilder från 17e maj! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0